• (iOS) Grow Castle - Tower Defense תקלת קוד לרמות הכל

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ תקלת קוד לרמות הכל ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    התיאורים הם מעטים עד אין, משחק נהדר אבל קרא את התיאור כאן ב-Google play זה מצחיק. אתה יכול להשיג 12 גיבורים למעשה ולקנות משבצת 13. אוהב כמה המשחק פתוח, בחר איך אתה רוצה לשחק, יש אבל 9f כת מקוונת שמכריזה שהדרך היחידה היא כמה בחורים מוגדרים מראש אבל אני הולך על כל הזימונים ומעולם לא נכשל בגל, אתה עושה אתה. רק כמה שאלות, האם פריטים מגדילים דברים שיש לגיבורים או שהם יכולים להוסיף דברים?

    כמה באגים ובעיות רציניות'

    המשחק היה משעשע עם שדרוג ורכישת יחידות חדשות לטירה שלך. הגעתי לרמה 150 לפני שהמשחק נהיה מייגע וחוזר על עצמו עבורי. מערכת המפות שבה אתה רוכש עיירות קטנות עבור הכנסה מזהב אינה מתגמלת ונראית כמו תכונה גרועה. המכסה על גבישים נראה מנוגד לאינטואיציה לכל תכונת הקרב האוטומטי שניתן ליישם. שיחק אותו, השתעמם והסיר אותו.

    אחלה משחק ממליץ להוריד

    איך אני יכול להשבית את עניין המתנה? הראייה שלי לא כל כך טובה ואני צריך לחכות יותר ויותר אם אני לא בוחר את הדמות הנכונה. אפילו הפעלה מחדש של המשחק לא עוזרת.

    כייף

    אני סופר אוהב את המשחק הזה, מאז שהייתי ב-G5. אז בבקשה, הפוך את התגמולים היומיים במצב לא מקוון. תודה מאת:


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :